Melding

FAQ

Wat is een privé transfer?
Bij een privé transfer vervoeren wij u als passagier zonder dat u de wagen met andere hoeft te delen. Als u op de luchthaven aangekomen bent hoeft u dus niet te wachten op andere passagiers. De chauffeur zal u staan opwachten met een bordje dat uw naam vermeldt en zal u naar het door u gekozen adres/hotel vervoeren. Transferantalya.nl biedt alleen prive transfer aan.

Waar ontmoet ik de chauffeur op het vliegveld?
In uw confirmatie e-mail staat beschreven waar u precies de chauffeur zal ontmoeten, samen met andere nuttige informatie inclusief onze 24/7 Helpdesk nummer.

Wat gebeurd er als ik de chauffeur niet kan vinden?
Als u de chauffeur niet kan vinden, dan kunt u onze 24/7 Helpdesk nummer bellen (nummer staat in uw e-mail bevestiging) en wij zullen u onmiddellijk helpen.

Wat gebeurt er als mijn vlucht vertraagd is?
Alle vluchten worden gecontroleerd op vertragingen, om ervoor te zorgen dat uw chauffeur op u wacht wanneer u aankomt.

Zal ik worden afgezet bij mijn hotel, appartement of woning? 
Ja, al onze diensten zijn deur-tot-deur. De chauffeur zal u rechtstreeks naar het adres brengen dat u opgeeft tijdens het boekingsproces.

Zal iemand anders mee reizen in het voertuig dat ik boek? 
Nee, wij hebben alleen privé transfers, dus de prijs die u betaalt online voor het voertuig. Wij bieden geen gedeelde shuttle services aan.

Hoe kan ik contact opnemen met transferantalya.nl? 
U kan ons per e-mail of telefonisch contacteren (24/7 Helpdesk nummer staat vermeld in uw e-mail bevestiging).

Mijn bevestigingsmail is niet aangekomen per email. Wat kan ik doen?
In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk dat uw e-mail server of software onze e-mails per vergissing als spam ziet en ze niet bezorgt. Als u het gevoel heeft dat u enige communicatie van ons moet ontvangen, maar dat is niet gebeurd, dan kunt u ons een email sturen.